fredag 30 september 2011

Min annons på blocket blev borttagen...

OK,

Eftersom det är många som undrat över varför min annons på blocket togs bort redan innan någon hunnit läsa den (med undantag möjligen för Andreas Domeij) så kommer här en publicering av annonsmaterialet.

Jag kommer senare under dagen att följa upp detta inlägg med en analys av läget, min mail-konversation med blockets ansvariga, samt det mail jag fick av någon som hann läsa annonsen och som skrev att han skulle anmäla mig för att man uppfattade mig som en djurplågare i annonstexten???

Vilka fantastiska MONGON det finns där ute..

ANNONSEN:

Kategori: Sport & Fritid, Vintersport, Säljes

Rubrik: Defekt Hockeylag inklusive tränarstab

Kommun: Örnsköldsvik
Postnummer: 891 37

Annonstext:
Nu säljer jag skiten för det skänker mig ingen glädje över huvud taget och
förnedringen är allt för jobbig att hantera.

Målvakterna är varandras raka motsatser: En före-detting med utgånget
bäst-före-datum och en junis med stora skälvan.

Backarna tillhör elitseriens tunnaste material och det märks tydligt att de är
förvirrade angående vad som förväntas av dem runt egen kasse.

Centrarna är aldrig där dom ska vara men till deras försvar kan man säga att
det är svårt att fördela puckar när laget aldrig får ha pucken särskilt länge.

Dyra forwards finns i parti och minut men de flesta är trötta eller
oanvändbara så jag kan sänka priset för dig kompis!

Tränarna har begränsad erfarenhet, begränsad hjärnkapacitet och en märkligt
ogenerad inställning till att låta sina egna avkommor lira trots enorma
kvalitetsbrister.

Laget finns i Örnsköldsvik och har ett namn men du kan döpa om det till vad
fan du vill bara du flyttar det långt härifrån när du köpt det.

Priset kan diskuteras vid snabb affär.

Pris: 5 kronor



Kommentarer?  / Don Ron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar