söndag 20 mars 2011

Bilder Dag 30

Jaha...   så har det alltså gått 30 dagar. En hel månad på nya kost-upplägget. Jag minns hur vi våndades sambon och jag under de 3-4 första dagarna men precis som allt annat så blev det ganska fort vardag även med ätandet och den tacksamhet jag känner över att magsäcken krymper och drar ihop sig relativt snabbt den är STOR. Det finns väl nästan inget som påverkar en människa i lika stor utsträckning som ständiga hungerkänslor? Det skulle kanske vara brist på sömn i så fall.

Jag tänkte att det skulle vara en kul grej att knäppa några nya bilder nu när det gått en månad och här nedanför ser ni resultatet. Har inte hänt så fruktansvärt mycket kanske men visst ser man skillnad. Fyra veckor är ju inte så väldigt lång tid heller så jag ser med tillförsikt fram emot de kommande åtta veckorna och vad jag kan lyckas åstadkomma under den tiden.



Har massor av idéer på vad kommande inlägg ska handla om så nu gäller det bara att jag hittar tid och motivation till att jobba, träna, OCH blogga men det löser sig nog. Kan ju lägga in en liten teaser om kommande ämnen:

- Glädjemätare av kaloriförbrukning på gymmens cardio-utrustning
- Mina nya löpar skor som går att koppla till min iPhone
- Kosttillskott

Trevlig söndag kväll!

E

Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

3 kommentarer:

  1. Jo man ser en hel del skillnad, grymt bra jobbat.

    SvaraRadera
  2. Fin blogg! Allt bra här??

    Tränar sj en del och vill hitta andra bloggare som tränar och dela med sig lite tips om mat,träning,kostillskott mm

    har en blogg sj du kan kolla in. http://densannaverkligheten.blogg.se

    Den är låst men användarnamnet är sleepy kod volvo ;)
    Kul och du kom in och komentera lite.

    Mvh

    Sleepy

    SvaraRadera
  3. härligt Eric, kriga vidare:)

    SvaraRadera