onsdag 25 maj 2011

Vart fan är min reklam?

Först och främst vill jag bara påpeka att jag fortfarande är ett sjukt, snörvlande och hostande monster och all tid som jag inte spenderar på jobbet (jag har inte råd att vara sjuk) spenderar jag i princip i ryggläge. Var faktiskt på väg till läkaren i tisdags men eftersom jag hade en hostfri natt så sköt jag upp det i hopp om att det var på väg åt rätt håll och envis som man är så väljer man givetvis bort läkarbesöket in absurdum...   Helst ska hjärtat nästan stå still och andningen vara knappt märkbar innan det är dags att åka in.

Har fått en del positiva besked de senaste dagarna och det absolut roligaste är väl ändå att jag nu fått veta att jag har jobb även nästa läsår, detaljerna ska utarbetas imorgon så håll gärna tummarna för att:

1. Det blir jobb på heltid
2. Jag får behålla min lön
3. Att jag blir anställd över sommaren

Vad gäller träning så är det väl egentligen ingen stor överraskning att den fått stå åt sidan fullständigt den senaste veckan men jag har förhoppningen att få återuppta träningen med full intensitet igen väldigt snart. Klättrar på väggarna nu trots förkylningen och det bara kryper i kroppen på mig. Framför allt är det morgonpromenaderna och de tunga gympassen som lockar, vill ju börja bygga NU!

Vad gäller rubriken på inlägget så har jag (även om det inte märkts på inläggen) ägnat en del tid åt bloggen den sista tiden för att försöka skapa ultimata förutsättningar för framtiden. Målet är, precis som jag sagt hela tiden, att fortsätta skriva helst en gång om dagen men jag behöver optimera bloggen med hjälp av en del tips och tricks. För närvarande försöker jag hitta andra bloggare som är villiga att länka till min sida och som jag kan länka tillbaka till. Anledningen till detta är att om det är många som länkar till min sida så hamnar den högre upp i Googles sökmotor när det gäller relevanta träffar. Om du bloggar eller känner någon som bloggar som kan vara intresserad så hör gärna av dig eller lämna en kommentar.

För övrigt så ringde Energihuset häromdagen och ville ta lite bilder och göra en intervju och det känns ju givetvis kul. Frågan är bara vart alla reportrar/journalister på ÖA och tidningen 7 är och varför dom inte hört av sig???

E

Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar