måndag 18 april 2011

Bilder Dag 60

Idag gjorde jag ett lite annorlunda upplägg på bilderna som min underbara sambo tagit. Kan ju tyckas att det är en självklarhet att man ställer upp och tar bilder på varandra när den andra ber om det men det är inte fullt lika kul när man får en kamera kastad till sig strax före klockan 5 på morgonen eftersom det enda en normalt funtad människa vill göra just då är att sova. Som tur är så är ingen av oss riktigt riktig i skallen så det blev bilder tagna trots den okristliga tiden och trots att det enda som väntade som belöning efter denna konstnärliga start på dagen var en djävla promenad på en halv mil i orkanvindar. Roligt!

Anledningen att jag ändrade lite på bildupplägget var att jag ville se på ett bättre sätt den förändring som skett under de här 60 dagarna och efter lite lätta funderationer hit och dit bestämde jag mig för att det bästa resultatet förmodligen skulle uppnås om jag placerade bilderna tagna framifrån bredvid varandra i ett collage och bilderna tagna från sidan bredvid varandra i ett annat collage - så här blev det:

Dag 1               Dag 30              Dag 60

Dag 1               Dag 30               Dag 60

Det är helt uppenbart att den största förändringen ägt rum de första 30 dagarna men om man tittar lite på detaljerna så är det faktiskt ganska stor skillnad från dag 30 till dag 60 också och det är väl inte så konstigt med tanke på att jag gått ner 4-5 kg till den sista månaden.

Nu är det som ni kanske vet slutspurt och jag jagar vidare för att försöka "fånga upp" sopp-fuskarna. Om ni läser det här så ber jag en gnutta om ursäkt eftersom det faktiskt inte är otillåtet enligt reglerna att äta VLCD-diet under tävlingen men jag känner mig redan som den moraliske segraren. För övrigt är ni välkomna att höra av er till mig när ni går upp i vikt igen när ni börjar äta normalt så lovar jag att hjälpa er med ett RIKTIGT kost-upplägg som håller för livet - no more quick fixes!

E

Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

7 kommentarer:

  1. Du är så söt så. ;) Men bra jobbat mannen.

    SvaraRadera
  2. Grymt bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Klar förbättring på kalsongvalet mellan dag 30 och dag 60 iaf.. ;-) Kämpa på... ;)

    SvaraRadera
  4. Mattias grundström18 april 2011 kl. 21:22

    Fan Eric. Du börjar ju bli snygg :O

    SvaraRadera
  5. Riktigt bra!

    Keep it up! En annan får ju fan skämmas för sina resultat! :)

    SvaraRadera
  6. Eric, du ser väldigt bra ut oavsett kilomängd men det måste vara skönt att ha blivit av med dessa kilon. Du inspirerar!

    /Maria Viik

    SvaraRadera
  7. Kämpa på Eric. Jag börjar känna igen dig som dig:) Vi ses den 6 augusti.

    //Stefan

    SvaraRadera