söndag 10 april 2011

(SJUNG) Fettet rullar av som det ska - det går bra nu...

Nu blir det allsång...

Checka min stil för jag är så precis så jag gör vad jag vill.. Tränar
Flyes och sånt och jag håller mig till, hantlar.
Stacka kilon håll stilen och ta i.
Samma eviga hustle från maj till april
Sladda runt med en tidningsbunt..
Leka med nåt stål som i regel är tungt.
Tappar fett som fan lägre siffror på vågen.
Har jag fått nånting utan slit så har jag glömt det.
Alla vet vad jag går för, står för.
Inte den som gnäller över blåsor
Gymmar på lika hårt, ingen talker.
Tills jag fått den kropp som jag vill ha.
Proteinkameleont, pressar in i alla celler,
ta det lugnt hänger bak tar en vilodag.
Handen på Shakern skrik högt när du drar den.
Fuck off nu kör vi... Det går bra nu.

(REF.)
Fettet rullar av som det ska, det går bra nu.
Proteinshake i mitt glas nu, det går bra nu.
Ingen kolhydrat på mitt fat, det går bra nu
det går bra nu, kompis det går bra nu.
Jag sa fettet rullar av som det ska, det går bra nu.
Sambon hon är med när jag drar, för det går bra nu.
Släng på en vikt om du känner det går bra nu,
det går bra nu, kompis det går bra nu.


Hur många var det som kunde hålla sig från att åtminstone nynna lite grann på Petters gamla slagdänga? Äh vad fan erkänn nu, du satt framför datorn och sjöng lite grann för dig själv eller hur? Haha - jag hoppas det i alla fall.

Har varit en helt otrolig vecka, åtminstone slutet av den. På torsdagen spöade Skellefteå Färjestad och imorgon är det väl dags för en repris hoppas jag. På fredagen var det invägning och jag hade passerat målet att gå ner 10% med råge på drygt halva den beräknade tiden. Kvällen spenderades i Fjällräven center i VIP-loge med hjärtat i halsgropen och stämningen i hallen kan bara jämföras med final-spelet 2007 när det blev guld. På lördagen var det ätardag och jag gick verkligen All-IN...    

Full english breakfast (toast, stekta ägg, vita bönor, färska champinjoner, stekta tomater, korv, bacon) till att börja med och sedan smörgåstårta till lunch. På kvällen hade vi Tomas och Kim på besök från Sundsvall så då blev det 3-rätters middag bestående av:

Förrätt: Avocado, räkor, creme fraiche och citronpeppar serverat med ciabatta med olivolja och flingsalt.
Huvudrätt: Pasta spinache med vitlök, kyckling, bacon, spenat, soltorkade tomater, parmesan, grädde, pinjenötter och givetvis vitlöksbröd.
Efterrätt: Panna Cotta på vit choklad med varma hallon.

I morse visade vågen +1,6kg men det känns som att jag skiter i vilket, jag får bränna det på gymmet i veckan helt enkelt och det var lätt värt det. Mentalt skulle jag aldrig fixa det här om jag inte fick fuska ibland och vi har bara haft en ätardag i månaden så det tycker jag vi är värda.

Söndag var såklart födelsedagsfirande (efter långpromenad) men idag åt vi som vanligt igen trots att gästerna fick smörgåstårta (som min fantastiska sambo gjort), vanlig tårta och massor av bullar och kakor.

Och det bästa av allt är givetvis att jag får dela allt det här underbara i mitt liv med min underbara familj!

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag, det går bra nu kompis det går bra nu...

E


Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar