söndag 24 april 2011

Slut i hela kroppen

Igår blev en härlig och intensiv dag! Började givetvis med morgonpromenad som sig bör och det visade sig bli en riktig djävulsrunda. Inte för att vi tog ut oss maximalt och inte för att vi höll ett högt tempo eller gick/sprang ovanligt lång distans utan för att RunKeepern konstaterade att vi tillryggalade en sträcka på exakt 6,66 km...   Det måste väl kunna definieras som en "djävulsk" runda eller?

Tanken var att vi skulle äta frukost efter morgonpromenaden och sedan dra ner till gymmet men både jag och sambon var rätt utmattade så vi bestämde oss för att skjuta på träningspass nummer 2 till eftermiddagen och klämma in den mellan mellis och middag. När man äter 6 gånger om dagen blir det ganska mycket planering kan jag säga för att inte nämna hur fruktansvärt mycket tid som faktiskt spenderas i köket.

Hann med frukost och förmiddags-mellis innan polaren Ulf ringde och tyckte att det var läge för en promenad i det osannolika sommarvädret och givetvis är jag inte den som tackar nej. RunKeepern fick stanna hemma den här gången men det blev en runda på 5 km i alla fall, dock i ett något behagligare tempo och det var nog tur för solen låg på som fan. Fick till och med lite färg i fejset och det känns såklart inte helt fel efter en 15 månader lång vinter (eller nåt sånt - jag tappade räkningen efter jul....)

Mot alla odds så tog vi oss iväg till gymmet efter vårt andra mellanmål (bestående av gummans suveräna kladdkaka med Kesella och varma hallon!) och där körde vi ett pass som förmodligen blev minst dubbelt så hårt som jag hade trott att det skulle bli med tanke på mina sinande energireserver. Jag behöver väl knappast nämna att jag somnade gott igår kväll.

Just det ja - jag har rakat bort skägget också - bildbevis kommer snart!

Dessutom har jag ju redan berättat att jag beställt nya jeans från Gazoz som kommit nu och att jag gått igenom mina gamla kläder i förrådet och hittat en del godbitar så jag tänkte mannekänga lite för kära sambon snart och lägga upp lite bilder på nya kläder. Dels för att det är kul och dels för att jag är så djävla nöjd med hur bra allting passar just nu samt hur sjukt snygga jeansen faktiskt är! (Tack mamsen för att du lade upp dom).

Nu är det dags för morgonpromenad i solen....     ....igen.

Life is great!

Glad Påsk!

E

Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar