tisdag 15 februari 2011

Årets kommande TV-succé

Hej igen kära vänner och träningsnarkomaner, Satt som vanligt och lyssnade på radio på väg hem från jobbet igår och döm om min förvåning när Cirkus Kiev presenterade en ny TV-serie på Biggest Loser-tema. Man är ju liksom lite extra uppmärksam på sånt nu när det är ett dygn kvar till min egen invägning på Energihusets Biggest Loser-tävling.

Deras twist var givetvis av det mer udda slaget, nämligen: Ensam Efterlyst Feeder söker Biggest Loser och baserades givetvis på de stora framgångar som programmen: Ensam mamma söker, Efterlyst och Biggest Loser haft. Kvinnan hade skickat brev till i stort sett alla deltagare i svenska Biggest Loser men inte fått några svar (eftersom hon var efterlyst och därmed hade gått under jorden utan adress). Mest intresserad var hon dock av deltagaren Mattias (Spogge) eftersom han hade gått ner minst i vikt.

Ja vad säger man, jag skrattade så jag höll på att köra av vägen men inte för att sketchen i sig var särskilt rolig utan för att det började snurra i mitt huvud hur programmet skulle kunna se ut när en FEEDER kom i kontakt med en stackars, kämpande Biggest Loser...   vem vinner kampen liksom?

Sketchen spelades upp i måndagens program 14/2 och du hittar den här.

Nu ska jag snart gå och kolla på 1 timme Biggest Loser Australia och sen blir det nog ett till inlägg innan läggdags tror jag bestämt!

E

Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar