fredag 11 februari 2011

Satsa för att vinna!

Pretentiös titel på inlägget eller hur? Vänta bara tills ni har hört storyn bakom.

Som jag nämnde igår så är det biggest loser tävling som gäller för mig och sambon med start nu på onsdag och varken hon eller jag har någon realistisk chans att ta hem segern men jag maskerar mitt matmissbruk med att jag minsann ska göra allt jag kan för att skapa dom bästa förutsättningarna. Inledningsvis tänkte jag att jag skulle sy in en massa blytyngder i kalsongerna och svälja kondomer med kvicksilver i (13,6 kilo/liter) men efter att ha beaktat riskerna med detta för att inte tala om svårigheterna att få tag i dessa produkter (har ju inte råd att köpa ett par tusen termometrar....) så bestämde jag mig för att det ju faktiskt skulle vara fusk!

Så vad göra?

Den geniala lösningen blev pizza, hamburgare, glass och godis fram till tävlingsstart vilket för tillfället renderat mig en ordentlig matkoma. Det ska dom ha det...   tjockisarna! Dessutom ska jag dra i mig 3 liter vatten precis innan invägningen hade jag tänkt. Mohahaha - evil genius? You bet!

Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

2 kommentarer:

  1. Hej Eric, härligt att du slängt upp en blogg :)
    Har fortfarande mitt mål inställt på 100 kilo och har kommit en bra bit på vägen, 91 kg för tillfället.

    Kan rekomendera att du läser lite på axons blogg, han har hur mycket artiklar och material som helst som är intressant, http://axon.blogg.se

    LYCKA TILL!

    /Oscar

    SvaraRadera
  2. Tack Oscar, ska kolla upp den imorgon!

    SvaraRadera