söndag 13 februari 2011

Min nya bästa vän...

Ett kort inlägg mitt i allt tjat om viktnedgång och fettförbränning. Det här är inget annat än en ren kärleksförklaring till min nya bästa vän!

Tragiskt nog behandlar jag inte min nya bästa vän särskilt väl. Han får bara vara med när han verkligen behövs och resten av tiden är han förvisad till ett litet skåp. Tyvärr så har han den senaste tiden fått bo vid min sida dygnet runt eftersom den här 35-åriga farbrorn uppenbarligen inte känner sina begränsningar och därmed också gång på gång blir påmind om hur djävla trasig man kan bli på kort tid och hur lång tid det tar innan man är hel igen.

Kära Tigerbalsam, tack för att du tränger in i mina porer och kyler/värmer mina trasiga lemmar. Såväl armbåge som nacke och axlar har du fått lindra under otaliga tillfällen de senaste veckorna och du klagar aldrig utan gör bara trofast ditt jobb. Du känner varje del av min kropp: mina leder, mina muskler och mina knutar men jag känner inte dig överhuvud taget. Jag vet faktiskt inte ens vilken del av tigern dom använder när dom gör dig. Kanske tänderna eftersom du biter så bra? Kanske nosen eftersom du är så kall? I vilket fall som helst så är jag oerhört tacksam över att du finns.

God natt

E

Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar