torsdag 17 februari 2011

Före-bilderna...

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, det var länge sedan jag kände mig så liten och utlämnad men jag antar att det är en barriär man måste komma över. Jag hade ALDRIG publicerat dom här bilderna på mig idag om det inte vore för att jag faktiskt gett mitt ord på att jag ska göra det. Jag hoppas verkligen att "Efter-bilderna" kommer att göra mig glad när jag får se dom bredvid dessa...

OK, here goes nothing.


Finns liksom inga ursäkter att ta till här men nu har jag ju i alla fall påbörjat arbetet med att förändra min kropp till hur jag vill att den ska vara. Den enda anledningen att jag svartat ut ansiktet är att bilderna inte ska användas av utomstående som råkar hitta hit.

Nu ska jag trycka i mig 2 ägg och krypa ner med en bok.

Sov gott / E

Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

2 kommentarer:

  1. Tycker det ser bra ut jag. Bra utgångsläge. Kämpa på nu! /Jocke

    SvaraRadera
  2. Tack Jocke,

    Det gjorde hela min dag när du skrev senast att du skulle låta dig inspireras av den här bloggen :)

    Love you man!

    E

    SvaraRadera