lördag 12 februari 2011

Lägesrapport!

Min plan börjar ta form och än så länge flyter allt på smidigt. Förmodligen beror det mest på att min plan för tillfället går ut på att äta så djävla mycket skit som jag bara kan för att maxa vågen på invägningen på onsdag. Hittills har jag inte riktigt kommit upp i godkänt intag, jag borde ha kunnat tryckt i mig mycket mer under de timmar jag varit vaken men har i alla fall fått i mig fyra mackor, en kopp kaffe, en power king, åtta buffalo wings, fyra selleristjälkar, 2 burkar blue cheese dip och en handfull godis. De goda nyheterna är att vi laddat upp med baconchips, sombreros, popcorn, läsk och ett kilo godis inför kvällen så jag ska försöka komma ikapp!

Ja just det - ska ju slänga in en morotskaka i ugnen snart också ;)

Förmiddagens träningspass var perfekt och efter övning 2 hade jag så mycket pump i biceps att det var svårt att ta sig igenom alla reps på avslutande repövningen. Körde för övrigt rygg i en pull-up-maskin för första gången idag (en sån där man kan ställa motvikt) och det var riktigt skönt även om belastningen blev relativt hård även på axlar och till viss del armar.

Nån gång under helgen är det tänkt att vi ska hinna storhandla för kommande 2 veckors matintag och redan nu känner jag hur jobbigt det kommer att bli att sitta med livsmedelsverkets listor och leta innehåll av proteiner, kolhydrater och fett i olika livsmedel men jag hoppas att det kommer att vara värt det i slutändan.

Värst av allt känns nog faktiskt att behöva lägga ut bilder på sig själv i princip utan kläder vilket jag har lovat att göra. Det är klart att man vill tro att det ska bli en DJÄÄÄÄVLA skillnad på före- och efterbilderna om 12 veckor men det känns ändå extremt utlämnande. Hur klarar folk av det?

Har förresten fått en massa idéer om samarbetspartners i olika format. En fantastisk träningspartner har jag ju redan som tur är men Kosttillskott är DYRT för att inte tala om vanlig, djävla mat - särskilt sånt som är nyttigt verkar vara dyrt..
Tanken är i alla fall att man kanske kunde hitta lite sponsorer om man har tillräckligt mycket läsare på bloggen. Ni vet man lägger upp lite länkar till COOP och SVENSKT KOSTTILLSKOTT som vi beställt protein och sånt ifrån och förhoppningsvis kanske dom då är sugna på att bidra lite grann under de här 12 veckorna i alla fall.

Detta innebär ju dock att jag behöver just DIN hjälp såklart. Om du kan länka till min blogg på till exempel din facebook-sida eller din blogg så dina vänner och deras vänner får nys om sidan så kanske, kanske jag får tillräckligt många läsare för att tänkbara sponsorer ska göra slag i saken och hoppa på tåget.

 Min enda önskan i övrigt är att alla ska ha en bra helg (och lämna kommentarer på inläggen så jag vet vad fan ni tycker)

/E

Viktnedgång Fettförbränning Muskeldefinition

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar